уторак, 24. децембар 2013.

Sta se samnom desava?Ovih dana nisam sva svoja.Vec dve nedelje bez razloga suze mi klize niz obraze.Sva sam prazna.Kroz glavu mi prolaze neke cudne misli.Totalno sam prazna,nista ne osecam i skoro nista mi ne prolazi kroz klavu.I ako mi prodje to su uglavnom neke gluposti.Nocima sanjam
neke retardirane snove koji su ne muguci.Mada se plasim da se to ne obistini,posto snovi koji su realni kad tad mi se obistine.Zaista ne bih volela da mi se to desava u starnom zivotu.Ako mi se to ikad desi barem znam kako da reagujem,da ne napravim neku gresku kao u snu.Ti snovi mi ne daju mira i zbog toga sam takva kakva sam.Imam neki napad slusanja tuznih pesama.I ako znam da me takve pesme rastuzuju sada me nekako smiruju.Verovatno zbog tog mog retardiranog ponasanja.Vec dve nedelje sam tuzna.Nikad nisam se tako dugo osecala.Kao da mi nesto fali u zivotu!U stvari i fali mi.A to je ljubav,decko...Ovih dana zelim da se pomirim sa bivsim i ako je to nemogudje.Posle onoga koliko me je povredio i posle svega sto je uradio zaista je nemoguce da se pomirimo.I ako to ovih dana zelim.Moram sto pre to da ibacim iz glave.To bi bilo takticki skroz pogresno.......

Нема коментара:

Постави коментар