четвртак, 16. октобар 2014.

Ne shvatam sama sebe.Hiljadu puta si me slagao,a ja sam ti hiljadu puta poveorvala.Ne znam ni sama zašto, kako,ali poverovala sam ti,uvek.Sama sam sebe lagala,uveravala u to da si ti u pravu,a da svi ostali lazu.I pored hiljadu stvari koje ukazuju na suprotno,ja sam verovala samo tebi.Hiljadu puta si me povredio,a i dalje ostaje isto.Za mene,ti si bio najbolji.Pisem u proslom vremenu.Da,nekad bilo.Nisam vise naivna.Prebolela sam te.Više nisi bitan.Više me ne možeš povrediti.Je l' ti krivo sada?Možda i jeste.Sigurno jeste.Izgubio si nekog' ko te voleo,mnogo.Još nisi shvatio,ali docice to s vremenom.Shvatićeš koga si izgubio.Meni nije krivo.Uopste.Izgubila sam nekog' kome nisam bila bitna,ni najmanje a ti,ti si izgubio mnogo više.Izgubio si nekog' ko je bio spreman za tebe i život dati.Shvatićeš nekad.Kajat' ćeš se.O da,hoćeš.Ali kasno je..

Нема коментара:

Постави коментар