четвртак, 16. октобар 2014.



I nemoj da razmisljas o meni,da se pitas zasto sve ovo radim,sam si odlucio sta ce biti sa nama.Kruze price kako me ne poznajes,kako si pun ponosa,izdao si me mali nakon svega,a to sam najmanje ocekivala.Davao si mi snage da verujem u cuda,bio si dokaz i razlog mojoj sreci.Mozda je sve ovo uzalud,zapravo jeste sigurno,ali zapamti dobro,sve se vraca,sve se placa.Zavoleces i ti,onako ludo,detinjasto,a onda ces se setiti mene i svih mojih gluposti koje sam radila za sebe.Shvatices da niko nikada nece toliko da te voli,zabolece te nesto u grudima ali neces da priznas,hodaces ponosno,rusiti sve pred sobom,dok cu ja umesto tebe nositi tvoj deo srama u sebi,cutati i gledati tvoje naredne poteze.Poteze u kojima si odlucio da me smrvis i zgazis do kraja.Ali ja sam borac,necu da se dam,sada nemam snage i volje da se borim,ali obecavam,sledeca bitka je moja,a ti gledaj kako gubis.

Нема коментара:

Постави коментар