субота, 12. април 2014.

ON: Zasto me kuliras ?
ONA: Zasluzio si to.
ON: Zasluzio ? Zasto ?
ONA: Pazi,od prvog dana znas da si mi se svidjao,znas da bi bila sa tobom,cela skola zna,svi znaju,nisi se trudio,da si se barem jednom javio uzivo kad si me video,ali nisi,ni sama ne znam zasto. Zar ti je toliko tesko da pokazes svoja osecanja ili jednostavno neces nista sa mnom ?
ON: Hoces iskren odgovor ?
ONA: Hajde,barem jednom u zivotu da mi kazes istinu...
ON: Ovako,hocu sa tobom,hocu tebe vise od svega,sama znas da sam zaljubljen u tebe,ali evo opet ti kazem,zaljubljen sam u tebe,ti si ta koju zelim.
ONA: Sada ti je mnogo kasno,ne vredi vise nista.
ON: Sada te drugi ima ?
ONA: Nece me imati ni jedan dok tebe ne izbacim iz razuma i srca. Uvek ces biti taj momak sa kojim sam mogla imati nesto a nisam. A znas zbog cega ? Zbog samog tebe. Znas kada se u ljubav pomesa razum ? A znas da bih sve dala da budemo sada zajedno ? Sve. Zato,idi od mene,nemoj vise da me gledas,ne dok ja gledam u tebe.

Нема коментара:

Постави коментар