уторак, 13. септембар 2016.

Rekla mi je da će me čekati.I čekala je.Čekala je,a ja nisam dolazio.Čekala je tiho,nije prigovarala,a trebala je.Čekala je sedeći doma noćima grleći jastuke,a ja sam negde grlio boce,drugove i zene.Čekala je odgovore na moje poruke,a ja pisao drugima.Čekala je da se smirim,da poželim opet tišinu i njenu glavu na mom ramenu.Čekala je,a ja i dalje nisam dolazio.I onda jednom dana ona je prestala da čeka.Nije me više spominjala,nije me više pronalazila u pesmama,u licima koja joj dolaze u susret.Nisam nikad otkrio kad je točno prestala da čeka.Samo sam se jednom osvrnuo,a nje nije bilo tu.Otišla je tiho kao sto je i čekala.Bez suza,bez napada,bez vike,bez dernjave i vriska :"Zašto me ne voliš?"Otišla je s malo dostojanstva koje je uspela sačuvati nakon sto je čekala večnog dečaka,pijanca i ženskara.

Нема коментара:

Постави коментар