четвртак, 31. децембар 2015.

I nije bitno koliko dugo čekaš,već koga čekaš!

1 коментар:

  1. moj muž je brižan i pun ljubavi, ali oko 6 mjeseci je udaljen od mene i djece, više ne brine za naše dobro i jedva spava kod kuće, molila sam ga nekoliko puta, ali sve moje molbe padaju na gluhe uši da budemo iskreni prijatelji, tih 6 mjeseci je za mene bio pravi pakao. Razgovarala sam o svom problemu s prijateljicom, rekla mi je o ovom sjajnom liječniku za čarolije po imenu dr. AJAYI koji je pomogao njenoj sestrični u braku. Bila sam skeptična, ali odlučila sam pokušati, objasnila sam sve što se događa u mojoj obitelji dr. AJAYI i on je rekao da obavim neke stvari kod kuće, slijedila sam sve njegove upute i na moje najveće iznenađenje muž je treći dan došao kući, rekavši da ne zna što ga je spopalo da mu je žao zbog onoga kroz što je doživio mene i djecu , sad ponovno živimo kao obitelj. ako vam je potrebna pomoć u vašem bračnom domu, obratite se na e-mail:drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp / Viber broj: +2347084887094 Vi dolazimo da mi se zahvalite, to je obećanje

    ОдговориИзбриши