четвртак, 9. јул 2015.

Bivši su bivši ... zato im je mesto u prošlosti.

4 коментара:

  1. Pozdrav prijatelji, ovo je moje svjedočenje. u braku smo 5 godina, a zajedno 9 godina. bili smo razdvojeni 4 meseca. Želi i nije voljan spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (barem sam u to vjerovao) i rijetko se svađamo. Mjesecima prije nego što je otišao od kuće, bio je toliko neaktivan i puno je spavao. Shvatio sam da ima emocionalnu vezu s nekim i potvrdio je da je privlači. Zatim je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Mjesecima sam molio, plakao i tako dalje. Toliko mi je trebala pomoć i želim da mi se muž vrati. Surfao sam internetom kad sam vidio svjedočanstvo gospođe o tome kako je dr. Ajayi sjajni čarobnjak za čaroliju koji je pomogao izliječiti fibroid i mogla je imati vlastito dijete. pretvorite obnovljeni mir u dom. ispustila je njegov kontakt i ja sam ga kopirao, u početku sam bio sumnjičav za kontakt, ali stvarno mi je potrebno trajno rješenje mog problema, pa mu šaljem poruku koja mu objašnjava moju situaciju, rekao mi je da budem siguran da će moj muž doći uzvratite mi ako bih trebao raditi kako je on uputio, učinio sam sve što mi je rekao da učinim i četvrtog dana dobio sam od njega tekst izvinjenja rekavši da ne zna šta je nad njim, te večeri se vratio kući i molio se za sva njegova pogrešna djela i od tada su naša ljubav i brak bili jači. Želim zahvaliti velikom čarobnjaku za čaroliju dr. Ajayai za njegov dobar posao i ponovno usrećivanje u životu. Ako imate isti bračni problem ili imate druge probleme koji vas pritiskuju, kontaktirajte dr. Ajayi danas na e-mail: Drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp broj: +2347084887094. Sposoban je da izvrši bilo koju čaroliju na koju se sjetite, ja sam živo svjedočanstvo.

    ОдговориИзбриши
  2. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши
  3. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши
  4. SKIDANJE SVIH VRSTA CRNE MAGIJE(SIHRA)I PROKLETSTVA UZ POMOC HODZE, SPASAVANJE BRAKA, PORODICE, LJEČENJE DJECE,VRACANJE NOVCA U KUCU,IZRADA HAMAJLIJA ZA POSAO, POJEDINCE, KUCU ITD.IZRADA ZASTITA KOJE HODZA ODRAĐUJE. ISKUSTVO VIŠE OD 35 GODINA!!!NA STOTINE ZADOVOLJNIH KLIJENATA POZOVITE I UVERITE SE.
    +381 60 31 01 161 VIBER POZOVITE JE

    ОдговориИзбриши