понедељак, 23. фебруар 2015.

Samo ti si me znao.Samo ti si me ispunjavao,a opet si me baš ti takav, najviše povredio.Znao si da me voliš, na neki svoj poseban i jedinstven način.Nisi bio kao drugi,bio si drugačiji valjda sam te baš zato i ovako zavolela.Umeo si da me nasmeješ kao malo dete.Da me zagrliš i kažeš reč utehe kada je bilo potrebno. Znao si da mi obrišeš svaku suzu s lica.Svaki korak moj si znao,svaku manu i vrlinu,a ipak si me voleo,baš takvu kakva jesam.Ustvari,jedini si me ti i upoznao.Jedino sam tebe pustila u svoj svet,da ga upoznaš u potpunosti,da zaviriš u sve tajne,sve moje bolne tačke,svaki moj strah i ponos,svaku moju ranu i uspomenu iz prošlosti.I znao si to da ceniš na pravi način.Sve si znao,baš sve,osim jedne stvari…Da me zadržiš za sebe,nisi znao,tu si stao.I tu je bio kraj.

Нема коментара:

Постави коментар