среда, 18. фебруар 2015.

"Otišao si.Hvala ti,najveća ljubavi.Hvala ti što se nisi trudio.Što si ispao loš.Hvala što si zaboravio naše datume,naša mesta,naša sećanja.Sad nas nema više.A nekad nas je imalo,nekad smo imali i previše.Zašto ovo sve?Zašto ovako?Boli me.Steglo me u srcu,ljubavi,davim se od bolova.Ne znaš kako mi je jer nikad nisi osetio ovakav bol,bol kada vidiš da osoba koju voliš ostavlja te,beži,ne trudi se.Idi leči se sa njom,dakako će ti bit' bolje.Ali znam da neće.Znam da noćima nisi dobro,znam da noćima gubiš se u sećanjima.Znaš da smo imali nešto posebno,ali sve si uništio,bacio nas duboko u tamu,daleku i nesrećnu tamu.Znaš da nećemo biti srećni,znati pravu sreću,ti i ja smo imali sreću,neopisivu,nema je više.Niti će je imat'.Sigurno znaš da nijedna neće bit' kao ja,niti će se smejat' kao ja,niti će bit' kao ja luda.Nijednu nećeš moći da nazoveš ludom,jer znaš da sam ja tvoja luda.A u tim trenucima sam ja bila luda za tobom,luda za srećom koju smo imali.Sad sam se izgubila,ljubavi.Da ljubavi moja,bez tvoje snage,sigurnosti i zagrljaja,ja sam izgubljena.I mrzim to.Mrzim sve ovo što se dešava.Znam da će proći,ali u srcu,u srcu ostaješ zauvek.Znam to.Okrutan si,buntovan.Nezahvalan i licemeran.I bezgrešan i grešan.Kao i život.Ali hvala ti opet.Naučila sam svoju lekciju.I upoznala najveću,bolnu ljubav."

Нема коментара:

Постави коментар