петак, 7. март 2014.

Ja sam od onih koji vjeruju da film vrijedi odgledati milion puta, zbog jedne jedine scene. Ja sam ona koja skuplja sve: trenutke, dane, sate. Ona koja nikada ne zaboravlja. Ja sam ona koja čuva uspomene. Ona koja se sjeća svega. Ja vjerujem u magiju, čaroliju i ljubav. Ja sam ona koja voli sve ljude. Ja sam ona koja će se zaljubiti u tebe, ako mi se samo nasmiješiš u prolazu. Ja sam ona koja će biti prijatelj svima. Ja sam ona koja će ostati budna u četiri sata, samo da bi završila sezonu omiljene serije. Ja sam ona koja daje savjete i sluša. Ja sam od onih koje noći provode uz omiljene knjige, a dane uz omiljene ljude. Ja sam ona koja ima stotine omiljenih pjesama i svaka me podsjeća na određeni trenutak. Ja sam ona koja pamti samo dobro. Ja sam od onih koji žele da za pedeset godina izvade kutiju prepunu uspomena i sitnica, dnevnika i knjiga, spomenara i slika i da to pokaže svojim unucima. Ja sam ona koja i dalje mašta o princu. Ja sam ona koja vjeruje ljudima. Ja sam ona koja bi te voljela najviše na svijetu, kad bi samo ti to želio...

Нема коментара:

Постави коментар