недеља, 23. март 2014.

DEVOJKA : "Nemoj tako brzo voziti, smanji..."
MOMAK : "Ne, baš nam je dobro.
DEVOJKA : "Nije mi dobro, ... molim te...
...
MOMAK : " Kaži mi da me voliš...
DEVOJKA : "Volim te i ti to znaš."
MOMAK : "Zagrli me..." (djevojka zagrli momka)
MOMAK: "Skini mi kacigu sa moje glave i stavi sebi na glavu, molim te..."
(i djevojka to ucini) SLEDECE JUTRO U NOVINAMA: "Motor je imao saobracajnu nesrecu, jer su otkazale kocnice. Na motoru su bile dve osobe. Jedna je poginula, a jedna je preživela..." A PRAVA ISTINA JE: Momak je na pola puta shvatio da su kocnice otkazale, ali nije želeo da kaže devojci. Zeleo je posljednji put od nje cuti reci VOLIM TE, i poslednji put osetiti njen zagrljaj. Zatim joj je rekao da stavi njegovu kacigu jer je znao da ce onda ona preživeti ... iako je to znacilo da ce on poginuti...
VOLEO JE VIŠE OD SVOG ZIVOTA... Sutradan je devojka presekla vene, jer nije mogla da zivi bez njega .

Нема коментара:

Постави коментар