уторак, 14. јануар 2014.

Пре 7 година када сам раскинула са дечком питао ме је због чега. Рекла сам му истину, јер сам упознала једног дечка који ми се одмах свидео и преварила сам га са њим. Он је само сложио неку тужну фацу и питао ме може ли га упозна. Искрено плашила сам се шта би могао да уради јер је био каратиста, али сам пристала. Бивши је хтео да нас изведе на вечеру. Чекао нас је у једном елитном ресторану, лепо обучен, сређен. Упознао је тог дечка и за време вечере је био изненађу...јуће културан. Зезали смо се, смејали... Кад је већ било готово, рекао је "Чувај ми је, значи ми. Ја ти честитам." Руковали су се, мене је пољубио у челу и у руку ми тутнуо неки замотуљак. Платио је вечеру и отишао. Мене је након 15 дана дечко оставио. Тада сам из ташне извадила замотуљак, био је то прстен, и писмо где је писало "Ово сам хтео да ти дам оно вече када смо раскинули, волим те !" Данас сам у нашем родном граду срела мог бившег. Касније сам сазнала да га нико није видео са другом девојком. Сад видим ко ме је заиста волео.

Шмекерски.

Нема коментара:

Постави коментар