среда, 24. април 2013.

                                  Da te volim
              
    Ti si moja ljubavna pesma
    moja prva misao
    kad me jutro probudi
    ti si potreba i misao.

    Ti si tim za kojim oduvek
    iz sve snage navijam
    mnoge zene za tobom lude
    ali ti meni pripadas.
   
   Da te volim malo je reci
   ti si moj par pod zvezdama
   ja nista ne bih znala o sreci
   da te jos nisam pronasla.

   Da te volim malo je reci
   ti si moj par pod zvezdama
   ja nista ne bih znala o sreci
   da te jos,da te jos nisam pronasla.

   Ti si moja zivotna ljubav
    neko ko me zagreva
    kad je hladno i svuda je tama
    ti si svetlost jedina.

    I znam da ponekad sumljas
    iz nekih starih razloga
    ti si poslednji na ovom svetu
    kaga bih ikad izdala.

    Da te volim,malo je reci
   ti si moj par pod zvezdama
   i ja nista ne bih znala o sreci
   te jos nisam proasla.

  
  
   
     
   

Нема коментара:

Постави коментар