среда, 30. септембар 2015.

“I znaš to me boli najviše?Boli me spoznaja da si jedina osoba koja je upoznala pravu mene.Ti si jedina osoba koja me videla golu u oba smisla,video si moje golo telo i moju golu dušu.Znao si sve o meni,pričao si da me voliš.Znao si način na koji češljam kosu i koji je moj najdraži ruž,znao si kakve knjige čitam,koje piće pijem,koje cigarete pušim.Znao si za moje najdraže pesme,znao si da mi je dosta da me primiš za ruku,da zapalim cigaru i da gledamo zvezde,znao si da jedini umeš usrećiti i razumeti mene.Znao si što me tera na plač,a što na jecanje,znao si da plačem na završetku filma ili knjige,da sanjam o našem sretnom kraju,a dobila sam samo kraj.Znao si za ožiljke na mome trbuhu i na mojim bedrima,znao si moje najveće strahove, za moje najluđe snove,moje najsrećnije i najbolnije uspomene.Znao si za moje najdublje skrivene strahove, znao si da strahujem da izgubim tebe.Znao si kako se osećam u ovom svetu,znao si da sam prokleto sama.Zašto si onda otišao?Boli me što prava ja ti nisam bila dovoljna!”

Нема коментара:

Постави коментар