уторак, 14. мај 2013.

 LjUBAV JE SVUDA!!!

Ljubav, ljubav ne postoji kažu
Lažu, nemoj da se bojiš kad on je tu
Ljubav za život ceo i posle još
Sa njim znaj biće to.<3

Pitaću te ja za godinu dana
Kad te prevari na hiljadu strana
Srce tvoje je tad ribama hrana
Znaj.<3

Ja k’o da sam luda
Malo hoću, malo neću da verujem
Jer ne znam dal’ smem.<3

Da, ljubav je svuda
Malo volim, malo ne volim
Probala bih svašta sa njim
I možda vešto još nešto.<3

Sanjaš, sanjaš svet u boji plavoj
Sanjaš jer on je tvoj.<3

Više ne slušaj njegove laži
Kad te poljubi, reci mu važi, ti.<3

Ja k’o da sam luda
Malo hoću, malo neću da verujem
Jer ne znam dal’ smem.<3

Da ljubav je svuda
Malo volim, malo ne volim
Probala bih svašta sa njim
I možda vešto još nešto.<3

I čekala bi njega svaku noć do ujutru
On kuvaće ti kafu dok si još u krevetu
Veruj mi, veruj sestro ja ti činim uslugu
La lala lala lala lala.<3

Da k’o da sam luda
Ljubav je svuda.<3

                                                                     Da ljubav je svuda
                                                                 Malo volim, malo ne volim
                                                                 Probala bih svašta sa njim
                                                                    I možda vešto još nešto. <3

Нема коментара:

Постави коментар